Az vagy, amit megeszel. Régi bölcsesség és igaz is. A táplálkozási szokásainkat szó szerint a bőrünkön is érezhetjük, hiszen ha jól választjuk meg ételeinket, akkor sokat tehetünk bőrünk szépségéért. A lista elég hosszú, kedvünkre válogathatunk, bár tény, hogy a kiegyensúlyozott táplálkozáshoz azért minden csoportból érdemes választani. Vegyük is sorra, mivel teszünk jót bőrünk egészségének és szépségének. A sötét színű bogyós gyümölcsök, a ribizli, szeder, áfonya mellett a citrusok is nagyon jók, feltöltik a C-vitaminraktárakat, és védenek a környezeti ártalmaktól, óvják a sejteket. Ugyancsak fontos, hogy elég brokkolit, kelkáposztát, sárgarépát együnk, ezeknek a zöldségeknek rendkívül jó öregedésgátló hatása van a bennük lévő A-vitaminnak és antioxidánsoknak köszönhetően. A hüvelyesek, bab, lencse, borsó is bőrbarát étkek: magas fehérje, cink- és magnéziumtartalmukkal segítenek bennünket. Meglepő, de a spárga is „superfood”, a benne lévő aminosavaknak köszönhetően még a narancsbőr állapotán is javíthat. Hasonlóan jótékony a paradicsom is, nem is beszélve a paprikáról, nyers fogyasztásuk rengeteg C-vitaminnal erősíti a kötőszöveteinket, és szépíti a bőrt. A gabonákról se feledkezzünk meg: a tönkölybúza jó minőségű fehérjéi, a kovasav, és a benne lévő sok vitamin is segít megőrizni a bőr nedvességtartalmát és rugalmasságát, csakúgy mint a köles, amely vastartalmával is hozzájárul ahhoz, hogy a bőr ne legyen idő előtt […] The post Bőrtáplálás kívül-belül appeared first on Life magazin.

Bőrtáplálás kívül-belül

 
Az vagy, amit megeszel. Régi bölcsesség és igaz is. A táplálkozási szokásainkat szó szerint a bőrünkön is érezhetjük, hiszen ha jól választjuk meg ételeinket, akkor sokat tehetünk bőrünk szépségéért. A lista elég hosszú, kedvünkre válogathatunk, bár tény, hogy a kiegyensúlyozott táplálkozáshoz azért minden csoportból érdemes választani. Vegyük is sorra, mivel teszünk jót bőrünk egészségének és szépségének. A sötét színű bogyós gyümölcsök, a ribizli, szeder, áfonya mellett a citrusok is nagyon jók, feltöltik a C-vitaminraktárakat, és védenek a környezeti ártalmaktól, óvják a sejteket. Ugyancsak fontos, hogy elég brokkolit, kelkáposztát, sárgarépát együnk, ezeknek a zöldségeknek rendkívül jó öregedésgátló hatása van a bennük lévő A-vitaminnak és antioxidánsoknak köszönhetően. A hüvelyesek, bab, lencse, borsó is bőrbarát étkek: magas fehérje, cink- és magnéziumtartalmukkal segítenek bennünket. Meglepő, de a spárga is „superfood”, a benne lévő aminosavaknak köszönhetően még a narancsbőr állapotán is javíthat. Hasonlóan jótékony a paradicsom is, nem is beszélve a paprikáról, nyers fogyasztásuk rengeteg C-vitaminnal erősíti a kötőszöveteinket, és szépíti a bőrt. A gabonákról se feledkezzünk meg: a tönkölybúza jó minőségű fehérjéi, a kovasav, és a benne lévő sok vitamin is segít megőrizni a bőr nedvességtartalmát és rugalmasságát, csakúgy mint a köles, amely vastartalmával is hozzájárul ahhoz, hogy a bőr ne legyen idő előtt […] The post Bőrtáplálás kívül-belül appeared first on Life magazin.




Adó egy százaléka, adó 1%

Rólunk