Az újév után néhány héttel még kitartanak a fogadalmak, és sokan igyekeznek egészségesebb életmódot folytatni idén. Az egyik legfontosabb változás általában a táplálkozás: cukros, lisztes, zsíros ételek helyett gyakrabban kerül sovány hús és zöldség a tányérra. Dosso Gabi, a Gallicoop háziasszonya kiemelte: a pulykahús az egyik legjobb választás az egészséges étkezéshez. A pulykahús csak jót tesz a szervezettel Sok kutatás igazolta, hogy ha a vörös húsok (a sertés és a marhahús) helyett a fehérnek nevezett húsokat (szárnyasok, halak) választjuk, azzal több fehérjét és kevesebb zsírt viszünk be a szervezetbe. Az elnevezések nem teljesen pontosak, hiszen például a pulykának is van vörös és fehér húsú része, ám mindkettő fogyasztása javasolt. A vörös húsú comb sok ásványi anyagot tartalmaz, amíg a tipikusan fehér pulykamell elképesztően gazdag fehérjében, ami elengedhetetlenül fontos az izmok építésében. A pulykamellben bőséggel találunk többszörösen telítetlen zsírsavakat, amelyek például a szív és az erek épségében játszanak fontos szerepet. Egyedül a bőr zsíros – az pedig könnyen lefejthető. Sokféleképpen elkészíthető Aki próbált már egészségtudatosan étkezni, tudja, hogy a legjobb, ha saját maga főz. Mivel azonban ki kell hagynia több megszokott élelmiszert, egy idő után elfogynak az ebédötletek. Ha pulykahúst veszünk, eggyel kevesebb a gond, hiszen könnyen és sokféleképpen elkészíthető. Főzve, […] The post Pulykahússal könnyebb az életmódváltás appeared first on Life magazin.

Pulykahússal könnyebb az életmódváltás

 
Az újév után néhány héttel még kitartanak a fogadalmak, és sokan igyekeznek egészségesebb életmódot folytatni idén. Az egyik legfontosabb változás általában a táplálkozás: cukros, lisztes, zsíros ételek helyett gyakrabban kerül sovány hús és zöldség a tányérra. Dosso Gabi, a Gallicoop háziasszonya kiemelte: a pulykahús az egyik legjobb választás az egészséges étkezéshez. A pulykahús csak jót tesz a szervezettel Sok kutatás igazolta, hogy ha a vörös húsok (a sertés és a marhahús) helyett a fehérnek nevezett húsokat (szárnyasok, halak) választjuk, azzal több fehérjét és kevesebb zsírt viszünk be a szervezetbe. Az elnevezések nem teljesen pontosak, hiszen például a pulykának is van vörös és fehér húsú része, ám mindkettő fogyasztása javasolt. A vörös húsú comb sok ásványi anyagot tartalmaz, amíg a tipikusan fehér pulykamell elképesztően gazdag fehérjében, ami elengedhetetlenül fontos az izmok építésében. A pulykamellben bőséggel találunk többszörösen telítetlen zsírsavakat, amelyek például a szív és az erek épségében játszanak fontos szerepet. Egyedül a bőr zsíros – az pedig könnyen lefejthető. Sokféleképpen elkészíthető Aki próbált már egészségtudatosan étkezni, tudja, hogy a legjobb, ha saját maga főz. Mivel azonban ki kell hagynia több megszokott élelmiszert, egy idő után elfogynak az ebédötletek. Ha pulykahúst veszünk, eggyel kevesebb a gond, hiszen könnyen és sokféleképpen elkészíthető. Főzve, […] The post Pulykahússal könnyebb az életmódváltás appeared first on Life magazin.




Adó egy százaléka, adó 1%

Rólunk